Jos verkkolisenssiä ei löydy, kannattaa tarkistaa seuraavat asiat.

Ensin asiakaskoneelta:

Sitten palvelimelta:

Noista ACC:n asetukset eivät yleensä kesken kaiken muutu eli ovat olennaisia vain ensiasennuksen jälkeen.

Jos käyttäjällä on tarpeeksi oikeuksia, kannattaa myös kokeilla ACC:n päivittämistä uusimaan versioon (löytyy Sentinelin sivuilta https://cpl.thalesgroup.com/software-monetization/sentinel-drivers. Sieltä valitaan ensin Sentinel LDK Runtime & Drivers ja listan kohdasta Sentinel HASP/LDK Windows GUI Run-time Installer ladataan paketti Sentinel_LDK_Run-time_setup.zip, jonka sisältä löytyy ajettava HASPUserSetup.exe. Tässä on sekin etu, että se myös samalla avaa itselleen reiän palomuuriin. Asiakkaan ACC:n versionumeron näkee selaimessa vasemman valikon kohdasta About, esimerkiksi: Run-time Installer 7.92.88459.1.

Lainauksen vianhaku

Jos lainaus ei onnistu, kannattaa tarkistaa seuraavat asiat.

Ensin asiakaskoneelta:

Sitten palvelimelta:

Erikseen vielä tilanne, jossa itse lainaus onnistuu, mutta ei sitten enää toimi verkon ulkopuolella:

Yleisesti lainauksen onnistuminen kannattaa aina tarkistaa heti irroittamalla kone verkosta.

Selain

3D-Win avaa ACC:n käyttöjärjestelmän oletusselaimella. Kaikki operaatiot eivät välttämättä onnistu vanhemmilla selaimilla (esim. Internet Explorer). Uudemmat (Chrome, Edge, Firefox) toimivat varmemmin.